Kaip priversti save numesti svorį, jei nėra valios?

Tipiškas svorio metimo grafikas

Kovo 5, Minutės Skaityti: 5 Ieškai būdo, kaip maksimaliai išnaudoti savo sveiką gyvenseną? Protarpinis badavimas moterims gali būti tik tai, ko jums reikia! Paprasčiau tariant, protarpinis tipiškas svorio metimo grafikas moterims yra priemonė, naudojama kartu su sveika mityba ir mankšta, kuri nurodo, kada valgyti, o ne ką valgyti. Aš tikiu, kad jūs visi girdėjote apie pasninką tradicine prasme, juk žmonės tai daro daugelį metų dėl religinių priežasčių ir visi tai daro naktį, kai miega.

Kam gali būti naudingas pertraukiamas badavimas?

Paprastai suprantama, kad pasninkas iš esmės nėra tam tikro laikotarpio valgymas. Šis laikotarpis svyruoja nuo kelių valandų iki kelių dienų. Kam gali būti naudingas pertraukiamas badavimas?

  • Kaip numesti svorio sergant hipotiroze: endokrinologo patarimai ir apžvalgos - Hormonai
  • Protarpinis badavimas moterims: sustiprinkite savo sveiką gyvenimo būdą ()

Retkarčiais badaujama ne tik žmonėms, norintiems sulieknėti. Kūno augintojai taip pat įtraukia nepertraukiamą badavimą į savo sveikatos rutiną. Tačiau kaip kūno statytojai norintys priaugti svorio ir tie, kurie nori numesti svorio, gali naudoti tą patį įrankį ir gauti vienodai naudingų rezultatų?

Ar yra kažkas, ką galite suvartoti nevalgydami?

Abi grupės turi tą patį tikslą: sumažinti kūno riebalus. Protarpinis badavimo įrankis yra tas pats abiem grupėms. Dietos skiriasi tuo, kas jas skiria. Tipiški protarpiais pasninko tvarkaraščiai: 8 - 8 pertraukiamas badavimo grafikas yra dažniausiai naudojamas.

vs svorio metimas

Jūs nevalgysite 16 valandų kiekvieną dieną ir suvartosite tik per 8 valandas valgymo langą. Paprastai asmuo gali naudoti šį tvarkaraštį tik retais atvejais, pavyzdžiui, kai kūno statybininkas ruošiasi artėjančioms varžyboms. Kūno augintojas gali naudoti šią techniką keletą dienų prieš pasirodymą. Laikydamiesi šio tvarkaraščio, jūs nevalgysite 20 valandų kiekvieną dieną ir vartosite tik per 4 valandas valgymo langą.

Pagal šį tvarkaraštį jūs valgytumėte reguliariai 5 dienas, o paskui - nevalgydami 2 ištisas dienas. Reikėtų pažymėti, kad šis grafikas daugiausia skirtas kontrastui. Tai daug ekstremaliau ir retai sekama. Šio straipsnio tikslais mes kalbėsime apie nepertraukiamą pasninką, susijusį su 8 pasninko grafiku, nes jis dažniausiai laikomasi, nes jį lengviausia išlaikyti. Laikydamiesi pertraukiamo 8 pasninko grafiko, paprastai praleisite pusryčius ir tipiškas svorio metimo grafikas valgyti maždaug 11 ar 12 valandą, o tada paskutinį valgį turėsite atitinkamai apie 7 ar 8.

Iš esmės praleistumėte pusryčius ir padarytumėte pietus pirmuoju dienos patiekalu. Kodėl praleisti pusryčius? Kodėl ne vakarienė? Daugumai žmonių pasninkauti daug lengviau ryte, o ne naktį.

Jei turėtumėte pradėti valgyti ryte, kai atsibundate, tarkime, 8 val. Ryto, jūsų valgymo langas būtų nuo 8 iki 16 tipiškas svorio metimo grafikas. Daugelis žmonių negali nustoti valgyti taip anksti. Ar yra kažkas, ką galite suvartoti nevalgydami? Visų pirma, jūs galite turėti tiek vandens, kiek širdis geidžia.

Jūs pastebėsite, kad pasninko metu geriate daug daugiau vandens nei anksčiau.

Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Po to viskas pasidaro šiek tiek miglota. Vieni sako, kad gerai gerti juodą kavą be cukraus ar turėti kramtomosios gumos gabalą, tačiau kiti nerizikuos. Geriausia laikytis tiesiog vandens, bet jei pasninkavimo laiką lengviau išgerti išgėrus juodos kavos ryte Kol neturite daugiau nei 5 kalorijų paprastai 8 uncijosjums turėtų būti gerai.

  1. Anoreksiška dieta - Uogos March
  2. Ar perkrovimas gali padėti numesti svorio
  3. Kaip maitinančia mama gali numesti svorio
  4. Riebios žuvys: ungurys, eršketas, saury, silkė, lašiša, upėtakis.
  5. Vaizdo įrašas Atsiliepimai Aš ėmiausi ED mišinių prieš porą metų, kai vis dar tikėjau stebuklingų tablečių ir kitų dietinių tablečių egzistavimu.

Protarpinio badavimo pranašumai Protarpinis badavimas pagrįstas moksliniu faktu, kad organizmas pradeda metabolizuoti saugomą glikogeną praėjus mažiausiai 8 valandoms. Kadangi dauguma žmonių kiekvieną naktį miega 8 valandas, rekomenduojama, kad riebalų netekimas palengvintų bent 12 valandų.

Tai įrodė, kad tai padaryti gana lengva. Taigi 8 pasninko grafikas yra pripažintas puikiu pasninko laiko kiekiu kiekvieną dieną. Kai žmogus valgo įprastą 3 valgymus per dieną, organizmui niekada nereikia naudoti glikogeno atsargų, nes jis nuolat gauna energiją iš jūsų vartojamo maisto. Be to, kad tik sumažėja kūno riebalai, protarpinis badavimas gali būti naudingas ir daugeliu kitų būdų.

Svorio metimo programa „ED + Energy Slim“ - NL tarptautinė mitybos programa - Sviestas

Kaip matote iš aukščiau pateiktų sąrašų, protarpinis badavimas nėra pavojingas sveikiems suaugusiems žmonėms. Kaip kai kuriems nerekomenduojama laikytis tam tikrų dietų, kai kuriems nerekomenduojamas pertraukiamas badavimas.

Tie, kurie turi valgymo sutrikimų, serga cukriniu diabetu, serga širdies ligomis ar turi kitų rimtų sveikatos problemų arba laikosi labai griežtų dietų paprastai manoma, kad moterys neturėtų išbandyti tipiškas svorio metimo grafikas badavimo, jei laikosi paleo dietosprieš bandydami pasikalbėti su sveikatos priežiūros specialistu.

Badavimas pažodžiui reiškia badavimą. Paprasčiausiai kelios papildomos valandos per dieną neišvykstant iš maisto jūsų nemėgs badauti. Ar nevalgius mankšta yra gera? Daugelis žmonių tvirtina, kad jie turi daugiau energijos ir sunkiau kavos riebalų deginimas per pertraukas pasninkaudami.

Hipotireozė ir lieknėjimas

Jei jums nepatinka treniruotis tuščiu skrandžiu, gali tekti kurį laiką perkelti treniruotės langą per valgymo langą. Kai kurie tyrimai rodo, kad mankštindamiesi nevalgius, jūsų kūnas praras raumenų, o ne riebalų masę.

moksliškai įrodytas riebalų deginimo būdas

Vis dėlto neaišku, kiek laiko dalyviai pasninkavo per šiuos eksperimentus ir kokio tipo pratybose žmonės dalyvavo. Mes taip pat norime dar kartą pabrėžti, kad daugelis sėkmingų kūno statytojų naudojasi tam tikru protarpiais pasninkavimo būdu, kartu su mankšta ir mitybos rutina.

Pagrindinė priežastis, kodėl teiginys apie raumenų praradimą nėra visiškai teisingas, yra tai, kad nevalgius organizme padidėja augimo hormonas daugiausia vyrams, tačiau moterys taip pat turi naudoso tai būtina svorio netekimas trauktis pigiai, griaučių ir neurologiniam augimui.

Jis yra didesnis nevalgius, nes insulinas yra daug mažesnis, kai tam tikrą laiką nevalgote ar nevalgėte maisto. Kai yra insulino, augimo hormono nėra, o augimo hormono nėra, insulino nėra. Tipiškas svorio metimo grafikas esate pasirengęs išbandyti protarpinį pasninką?

46 metų vyras numeta svorio

Jei nusprendėte išbandyti protarpinį pasninką Čia yra keletas patarimų, kaip pradėti ir kaip išlaikyti gerą darbą: Pradėkite lėtai - nebandykite per greitai pereiti į pertraukiamą 8 pasninko rutiną.