5 DIDŽIAUSIOS KLAIDOS AUGINANT SVORĮ VISIEMS - VLOG®26 kaip numesti svorio būnant užsienyje

Svorio metimo specializacija nasm

Patarimai Kiti skyriai Svorio metimas gali būti sunkus procesas. Yra daugybė veiksnių, turinčių įtakos jūsų svoriui ir gebėjimui mesti svorį. Svorio metimo pramonė siūlo besilaikantiems dietų daugybę galimybių padėti numesti nepageidaujamą ir antsvorį; tačiau ne visos reklamuojamos ir reklamuojamos programos yra saugios ar net veiksmingos. Svarbu būti labai atsargiems priimant sprendimą dėl svorio metimo produkto ar dietos, kurios reikia laikytis. Norite išvengti nesveikų svorio metimo būdų ir rasti planą, kuris leistų sveikai ir tvariai numesti antsvorį.

Žingsniai 1 dalis iš 3: Venkite nesveikos dietos programų Nesiekite didelio svorio metimo per trumpą laiką. Jie reklamuos, kad galite labai greitai numesti didelį kiekį svorio. Tai yra tikras ženklas, kad tai nėra saugi programa.

Kai kurios dietos programos parduos savo programą ar produktą tiems, kurie nori greitai sulieknėti. Jei matote teiginius, pvz. Sveikatos specialistai rekomenduoja siekti svorio tik apie 1—2 svarus per savaitę.

Svorio metimas gydo psoriazę

Tai yra saugus ir ilgalaikis svorio metimo tempas. Venkite bet kokių programų, rodančių, kad galite arba turėtumėte mesti svorį greičiau nei 1—2 svarai per savaitę. Venkite svorio metimo specializacija nasm, kuriose siūloma vengti kelių maisto produktų ar maisto produktų grupių. Taip pat galite pastebėti, kad rinkoje yra kelios dietos programos, kuriose siūloma vengti visų maisto produktų grupių ar labai konkretaus maisto produktų sąrašo.

Arba galite pastebėti, kad galite valgyti tik labai mažą maisto produktų grupę. Nėra jokių mokslinių įrodymų, patvirtinančių teoriją, kad tik valgant tam tikrus maisto produktus ar vengiant tam tikrų maisto produktų grupių svoris sumažės. Dietos, kuriose siūloma vengti viso glitimo, visų pieno produktų, visų ksifaksanas numeta svorio ar visų angliavandenių, gali iš pradžių netekti svorio; tačiau, kai vėl pridėsite šiuos maisto produktus, greičiausiai atgausite svorį.

Vienintelis maistas, kurio galima išvengti ir jo turėtų būti bent jau ribojamayra keptas maistas, greitas maistas ar perdirbti greito maisto produktai. Būkite atsargūs dėl programų, kurios siūlo vartoti daug papildų.

Kai kuriose dietos programose patariama vartoti maisto papildus. Tai gali būti vitaminai, mineralai ar vaistažolių papildai, kurie reklamuojami svorio metimo specializacija nasm href="http://gabolita.lt/riebal-deginimas-8-savaites.php">riebalų deginimas 8 savaites padėti numesti svorį. Nesvarbu, ar tai žalioji arbata, žalioji kava, vitaminas B12 ar garcinia cambogia, svarbu pažymėti, kad yra labai mažai įrodymų, patvirtinančių bet kokio vitamino svorio metimo patarimai svorio metimo specializacija nasm vaistažolių papildo vartojimą svorio svorio metimo specializacija nasm.

31 svaro svorio metimas

Jei plane siūloma vartoti bet kokio tipo papildą nekeičiant dietos, galite būti tikri, kad tai nesveikas ir galbūt nesaugus svorio metimo būdas. Venkite svorio metimo specializacija nasm tipo svorio metimo programų ar produktų. Taip pat venkite programų, kurios rekomenduoja vartoti nereceptinius svorio metimo vaistus. Tai gali turėti rimtų neigiamų šalutinių poveikių ir nėra sveikas būdas numesti svorį. Niekada nevartokite jokio maisto papildo prieš tai nepasitarę su gydytoju. Šie papildai nėra tinkamai reguliuojami, todėl daugelis gali trukdyti vartoti tam tikras ligas ir receptinius vaistus.

Nesilaikykite dietų, kuriose patariama nevalgyti ar vartoti labai mažai kalorijų. Kita populiari dietos forma yra nevalgiusios dietos ar programos, siūlančios kasdien suvalgyti tik labai mažą kalorijų kiekį.

Kaip išvengti nesveikų svorio metimo būdų

Abi šios dietos yra ne tik neveiksmingos metant svorį, bet gali būti pavojingos. Yra daug įvairių nevalgius turinčių dietų. Yra protarpinis pasninkas, kai pasninkaujate vieną ar kelias dienas per savaitę, pasninkuojate svorio metimo specializacija nasm net valote. Dauguma sveikatos priežiūros specialistų tai vertina kaip dietos gudrybę, kuri ilgainiui nesukelia saugaus ar tvaraus svorio metimo.

Kitos programos gali pasiūlyti laikytis labai mažai kalorijų turinčios dietos, pvz. Niekada nerekomenduojama valgyti mažiau nei kalorijų per dieną.

Tai laikui bėgant gali sukelti maistinių medžiagų trūkumą. Tiek nevalgius, tiek mažai kalorijų turinčios dietos gali šiek tiek sumažinti svorį, tačiau paprastai tai yra vandens svoris. Kreipkitės į gydytoją dėl valgymo sutrikimų.

kūno riebalų nuostoliai tren lionel messi svorio netekimas

Nors nėra reklamuojamas svorio metimo metodas, valgymo sutrikimai ar netvarkingi valgymo įpročiai nėra saugus ar efektyvus svorio metimo metodas. Jie turėtų būti gydomi kliniškai pas specializuotą gydytoją ir psichologą. Valgymo sutrikimai gali apimti bet ką, pradedant besaikiu valgymo sutrikimu, bulimija, anoreksija ar sutrikimų deriniu.

Sutrikęs valgymas patenka į atskirą nesveiko valgymo įpročių kategoriją, kuri nebūtinai priklauso vienai konkrečiai valgymo sutrikimų kategorijai.

Kaip pasiekti savo svorio metimo vasaros tikslus

Nevalgymas, valymas vemiant, mankštinantis ar vartojant vidurius laisvinančius vaistus arba daugelio maisto produktų vengimas be medicininės būtinybės nėra sveikas ar saugus metimo svoris. Be to, per didelis fizinis krūvis treniruotės kelias valandas taip pat nėra laikomas sveiku svorio metimo būdu. Jei manote, kad turite valgymo sutrikimų arba turite nesveikų valgymo įpročių, kreipkitės pagalbos į gydytoją. Viena svarbiausių sveiko ir saugaus svorio metimo dalių yra pradėti nuo pokalbio su gydytoju.

  • Mesti alkoholio prarasti svorio Yu.
  • KAIP IŠVENGTI NESVEIKŲ SVORIO METIMO BŪDŲ: 15 ŽINGSNIŲ - ŽINIOS -
  • Numesti svorio su ileostomija
  • Riebalų degintojas bd

Jie galės jums padėti ir patarti dėl sveiko ir tvaraus svorio metimo. Jei jus domina svorio metimas, susitarkite su savo pirminės sveikatos priežiūros gydytoju arba pasikalbėkite su juo.

Pasitarkite su savo gydytoju apie savo norą mesti svorį. Paklauskite, kiek svorio jums tinka. Be to, paklauskite apie skirtingus svorio metimo metodus, kuriuos svorio metimo specializacija nasm. Aptarkite, ar tai yra saugu ir veiksminga jums.

Naujiena: Kaip SULIEKNĖTI ir išlaikyti NORIMĄ SVORĮ visam gyvenimui?

Išsiaiškinkite, kiek svorio turite numesti. Pasitarkite su savo gydytoju, koks yra sveikas svoris jūsų amžiaus, lyties ir aktyvumo lygiui. Nustačius, kiek svorio turite numesti, galite nustatyti konkrečius tikslus.

Vienas iš būdų nustatyti, kiek svorio metimo specializacija nasm reikia numesti, yra KMI nustatymas. Tai lengvai išsiaiškinsite, įtraukę savo svorį ir ūgį į internetinę KMI skaičiuoklę. Jei jūsų KMI priklauso antsvorio ar nutukimo kategorijoms, tikriausiai turite numesti svorį, kad pasiektumėte sveikesnį svorį.

valgyti bet ką ir numesti svorio techninis lieknėjimo įvyniojimas

Kitas būdas nustatyti, kiek svorio turite numesti, yra surasti idealų kūno svorį. Paimkite savo idealų svorį iš savo dabartinio svorio, kad sužinotumėte, kiek kilogramų turite antsvorio. Taigi, jei šiuo metu sveriate svarus, o jūsų idealus kūno svoris yra svarų, tada jūsų tikslas yra numesti 25 svarus - Išsikelkite sau realius tikslus. Kitas svarbus sveiko ir tvaraus svorio metimo aspektas yra įsitikinimas, kad užsibrėžėte realius tikslus sau.

Daug kartų nerealūs tikslai skatina norą laikytis nesaugių svorio metimo programų. Saugus svorio metimas numeta apie 1—2 kilogramus per savaitę.

Mesti alkoholio prarasti svorio

Nesiekite numesti daugiau svorio nei greičiau arba numesti svorio greičiau. Tyrimai rodo, kad jei sulieknėsite greičiau nei tai, greičiausiai atgausite numestą svorį.

Jei bandote numesti 25 kg, realus tikslas gali būti: "Aš planuoju numesti 25 kg. Per ateinančius penkis mėnesius sumažindamas kalorijų iš dietos ir sportuodamas keturis kartus per savaitę.

išjungimas numesti svorio negaliu numesti svorio aplink pilvą

Kai bandote sulieknėti, tyrimai rodo, kad kuo labiau atskaitingas esate ir kuo dažniau stebite savo progresą, tuo geriau sekasi ilgam. Raskite keletą būdų, kaip atsiskaityti prieš save ir svorio metimą. Tai padeda išlaikyti jūsų svorio kontrolę ir neleidžia svoriui atgauti kelyje.

Vienas iš svorio metimo specializacija nasm ir svarbiausių būdų stebėti progresą yra reguliarus svėrimasis. Įsitikinkite, kad žengiate į skalę nuo vieno iki dviejų kartų per savaitę bet ne daugiau nei taikad įsitikintumėte, jog laikotės svorio metimo kelyje. Toliau reguliariai sverkite save net pasiekę savo tikslo svorį.

Nuolatinis svėrimas padės jums žinoti apie nepageidaujamus svorio svyravimus kelyje. Taip pat galite sekti porcijų dydžius, vesti maisto dienoraštį ar kasdien stebėti bendrą kalorijų kiekį. Tai padeda atsiskaityti už tai, ką valgote, ir informuoja jus apie savo mitybą. Vienas iš svarbiausių sveiko svorio metimo plano aspektų svorio metimo specializacija nasm subalansuotos mitybos palaikymas. Be subalansuotos mitybos jūs negalite gauti visų reikalingų maistinių medžiagų.

Subalansuota mityba reiškia, kad dienos metu valgote reikiamą kiekį kiekvienos maisto grupės. Kiekviena svorio metimo specializacija nasm grupė aprūpina jūsų kūną būtinomis maistinėmis medžiagomis, kad išlaikytų jūsų sveikatą ir palaikytų jūsų svorio kritimą.

Kiekvieną valgį reikia svorio netekimas hr, kad patiektų liesus baltymus, penkias — devynias vaisių ir daržovių porcijas bei tris — keturias pilno grūdo porcijas. Be to, subalansuota mityba reiškia, kad valgote tinkamo dydžio porcijas. Stebėkite kalorijas ir porcijų dydžius. Jei norite numesti svorio, greičiausiai turėsite sutvarkyti, kiek kalorijų valgote kiekvieną dieną, be mažesnių porcijų. Stebėkite tai, kad galėtumėte saugiai sulieknėti.

Norėdami numesti saugų 1—2 svarų per savaitę, turėtumėte kasdien išeikvoti apie — kalorijų. Jei bandysite išpjauti daugiau kalorijų, gali būti sunku suvalgyti mažiausiai kalorijų per dieną ir įsitikinti, kad maistą vartojate pakankamai.

Taip pat turėtumėte įsitikinti, kad išmatuojate visus porcijų dydžius. Vertinant ar akimis stebint porcijas, galite persivalgyti ir suvartoti per daug kalorijų kiekvieną dieną. Svorio metimo specializacija nasm išlaikyti save kelyje, naudokite maisto svarstykles ar matavimo taurelę. Gerkite tik gėrimus be kalorijų. Vienas didelis kalorijų pertekliaus šaltinis daugelio žmonių mityboje yra saldinti arba kaloringi gėrimai.

Laikykitės gėrimų, kurie drėkina ir neturi kalorijų. Sveikatos specialistai paprastai rekomenduoja suvartoti nuo aštuonių iki 13 stiklinių skysčių kiekvieną dieną.

Tai padeda išlaikyti tinkamą drėkinimą. Saldintuose gėrimuose yra daug kalorijų ir cukraus, todėl juos galima reguliariai gerti. Praleiskite tokius gėrimus kaip: sodas, saldi arbata, vaisių sultys, sulčių kokteiliai, alkoholis, saldinti kavos gėrimai, sportiniai gėrimai ir energetiniai gėrimai. Verčiau rinkitės tokius gėrimus kaip vanduo, putojantis vanduo, aromatintas vanduo, kava be kavos ir arbatos.