Kaip numesti riebalus man ant nugaros, 7 tempimo pratimai per 7 minutes sumažins nugaros skausmą

Numesti riebalus nugarai

Nuorodos kopijavimas Pateikiame 7 pratimus, kuriuos darydami kasdien vos po 7 minutes išspręsite problemą, kuomet skauda apatinę nugaros dalį.

numesti riebalus nugarai

Visos nugaros tempimas Rankomis įsitverkite stabilaus objekto — tai gali būti stalo ar sofos kraštas. Atbulomis dėkite kelis žingsnius kol pasilenksite 90° kampu, o nugara bus lygiagreti grindims.

numesti riebalus nugarai

Spustelėkite sėdmenis aukštyn, kol pajusite numesti riebalus nugarai apatinėje nugaros dalyje. Giliai kvėpuodami išlaikykite šią pozą 15 sekundžių.

numesti riebalus nugarai

Paleiskite rankas, atsipalaiduokite ir pakartokite pratimą iš naujo. Apatinės nugaros dalies tempimas katės poza Atsiklaupkite ant kelių, delnus padėkite tiesiai po pečiais, o keliai turi būti tiesiai po klubais. Ištieskite nugarą, kilstelėkite galvą ir nukreipkite žvilgsnį priešais save. Giliai įkvėpdami nuleiskite nugarą žemyn, tuomet ramiai kvėpuodami išlaikykite šią pozą sekundžių.

Giliai iškvėpdami nuleiskite galvą ir išrieskite nugarą aukštyn — šią padėtį taip pat išlaikykite sekundžių. Tempimas pritraukiant kelius prie krūtinės shutterstock.

Kaip sudeginti pilvo riebalus? numesti svorio valgyti mažomis porcijomis

Kaip numesti svorio iš karto Konsultacijos svorio metimo klausimais 7 tempimo pratimai per 7 minutes sumažins nugaros skausmą - apimtis. Pagulėkite taip 20 sekundžių ir kartokite su kita koja.

Iš viso pratimą atlikite kartus. Stuburo tempimas Atsigulkite ant nugaros, kojos suglaustos.

Pašalinkite riebalus iš nugaros ir šonų

Ištieskite dešinę ranką į šoną, delnu į grindis. Nugaros skausmai: tempimo pratimai nugaros skausmui mažinti Kairę ranką padėkite ant pilvo.

numesti riebalus nugarai

Sulenkite ir pritraukite prie savęs kojas, šlaunys su juosmeniu turėtų sudaryti 90° kampą. Tuomet lėtai sukite kojas į kairę tiek toli, kiek galite. Tokioje padėtyje pabūkite maždaug 20 sekundžių. Pratimai nugaros riebalų deginimui ir raumenų stiprinimui Pakartokite pratimą į kitą pusę. Užpakalinės šlaunies dalies tempimas Įsitempus pakinklinėms sausgyslėms juosmeninė stuburo dalis palinksta į priekį, todėl papildomai apkraunama nugara.

Dėl šios priežasties atsirandusius skausmus sumažins šis tempimo pratimas: atsigulkite ant nugaros, rankomis suimkite dešinės kojos šlaunį ir kelkite koją, kol pajausite tempimą. Pabūkite šioje padėtyje 20 sekundžių.

Pratimą pakartokite kaire koja. Klubo lenkiamųjų raumenų tempimas shutterstock.

Kaip numesti riebalus man ant nugaros, Pratimai nugaros riebalų deginimui ir raumenų stiprinimui

Ar galima numesti svorio 26 metu? Svorio metimo poveikis kūnui Lenkite priekyje padėtos kojos kelį kol šlaunis prilies numesti riebalus nugarai ir pajusite tempimą. Palaikykite sekundžių ir pakartokite pratimą priklupę ant kito kelio. Keturgalvio šlaunies raumens tempimas Keturgalviai šlaunies raumenys jungiasi su apatine nugaros dalimi, todėl juos atpalaiduodami sumažinsite įtampą, kuri sukelia nugaros skausmą.

Atsigulkite būdų numesti svorio per šešias savaites dešinio šono, galvą paremkite kaire ranka.

Kita ranka suimkite kaip numesti riebalus man ant nugaros dešinę koją už blauzdos ir pritraukite ją kiek galite link numesti riebalus nugarai. Pajutę tempimą, išlaikykite pozą dar 20 sekundžių. Atlikite pratimą ir atsigulę ant kito šono.

Treniruotė šlaunims ir sėdmenims padailinti \

Mankštintis ypač svarbu mažiau fiziškai aktyviems ar nuolat sėdimą darbą dirbantiems žmonėms. Šie tempimo pratimai neatims daug laiko ir jėgų, bet reguliariai atliekami pagerins savijautą.

Nugara O gal jau esate tai išbandę ir galite pasidalinti savo patirtimi su kitais? Galbūt jus domina.

numesti riebalus nugarai