Svorio netekimas maitinančiai mamai

Kaip maitinančia mama gali numesti svorio, Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?

Norint numesti svorio po gimdymo badauti nereikia

Kai kurios moterys negali ar nenori žindyti. Vis dėlto reikia nepamiršti, kad žindančios motinos turi pranašumą dėl svorio. Bet jūs neturėtumėte daryti svorio netekimo iškart po gimimo.

Vienos žadame mažiau valgyti nuo rytdienos, kitos ieškome efektyvios dietos. Ką valgyti žindančiai mamai? Nėra taip paprasta.

Patartina palaukti mėnesį ar du - per šį laikotarpį jūsų kūnas visiškai adaptuosis po gimdymo, pieno gamyba normalizuosis. Tik po to verta galvoti apie mesti svorį nesveiką! Ir susitelkti į figūros koregavimą.

Taip pat galvodami apie tai, kaip numesti svorio maitinančiai motinai, turite su gydytoju aptarti savo svorio metimo planą. Skysčiai Moterys, maitinančios krūtimi, turėtų gerti padidėjusį skysčio kiekį.

Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?

Tai užtikrins optimalią pieno gamybą ir prisidės prie svorio metimo. Verta prisiminti, kad kai motina dehidratuoja organizmą, pieno kiekis mažėja.

svorio netekimas papildas saugus

Todėl galvodami apie klausimą, kaip numesti svorio maitinančiai motinai, neapsiribokite gėrimo skysčiais. Maistinės medžiagos Nėščios moterys ir maitinančios motinos jaučia didelį maisto medžiagų poreikį. Vitaminai, riboflavinas, varis, chromas, jodas, manganas, selenas ir cinkas - visa tai būtina dideliais kiekiais. Dienos racionui rekomenduojama naudoti grūdus, pieną, jogurtą ir sūrį.

kavos riebalų deginimas

Pasirinkite maisto produktus, kurių sudėtyje yra minimalus riebalų kiekis, kad sumažintumėte kalorijų kiekį maiste. Saugokitės dietų Dieta yra daugybė, tačiau kai kurios gali pakenkti jūsų žindymui, o galbūt ir jūsų sveikatai bei gerovei.

Jei palygintume paprastos ir ką tik pagimdžiusios moters, savo pienuku mažylį maitinančios mamos, valgiaraščius, jie daug kuo skirtųsi? Maitinanti mama gali valgyti tai, ką valgė besilaukdama. Tik reikia šiek tiek padidinti maisto raciono energinę vertę: paprastai per dieną žmogui reikia maždaug kilokalorijų, o nėščiosios poreikiai padidėja iki kcal, žindyvės - iki kcal.

Maitinančioms motinoms, norinčioms numesti svorio, turėtų būti įtrauktos visos maistinės medžiagos, kurių reikia normaliam kūdikio vystymuisi.

Subalansuota mityba, įvairūs produktai yra garantija, kad motinos kūnas gaus visus būtinus elementus vaiko sveikatai.

Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte? Valgyti reikėtų daugiau Kūdikį iš krūties maitinančios mamos maisto poreikiai yra didesni, negu nežindančios moters. Daugiausiai papildomų medžiagų atitenka pienui. Dar kažkiek energijos sunaudojama pačiam pieno gamybos procesui. Bendras laktacijai reikalingų medžiagų ir kalorijų poreikis yra tiesiogiai proporcingas pieno gamybos intensyvumui.

Tinkamai subalansuota mityba yra labai svarbi. Nepersivalgykite, tai neprisidės prie figūros atkūrimo.

riebalų nuostolių pulsas

Geriau valgyti kelis kartus per dieną kaip maitinančia mama gali numesti svorio porcijomis. Iš dietos reikėtų pašalinti nesveiką maistą, pavyzdžiui, sodą ir kavą.

svorio metimo viršūnės

Norėdami malšinti troškulį, rekomenduojama gerti nejudantį vandenį. Toliau maitinkite krūtimi Žindymas sudegina papildomas kalorijas. Žindančios moterys gali sumažinti kūno riebalų procentą labiau nei tos, kurių kūdikiai valgo iš buteliuko.

Galvodami apie svorio praradimą maitinančiai motinai, atminkite, kad žindymas sudegina iki kalorijų per dieną.

  • Apie maitinančios mamos mitybą sklando daug gandų.
  • Ar mesti svorį, jei maitini?
  • Norint numesti svorio po gimdymo badauti nereikia | gabolita.lt
  • Ar galite numesti riebalus per 2 mėnesius?
  • Ar mesti svorį, jei maitini? - Mamos Žurnalas

Sportuoju Paklauskite savo gydytojo, kokie pratimai yra tinkami norint numesti svorio, o kada saugu pradėti užsiėmimus. Bet prieš pradėdami pratimus, turėsite palaukti mėnesį ar du, kai kūdikis atvyks, kad jūsų kūnas galėtų atsigauti po gimdymo. Galvodami apie tai, kaip numesti svorio su maitinančia mama, atminkite, kad mankšta ne tik padeda sudeginti papildomas kalorijas, bet ir gali padėti sumažinti depresijos ir nerimo simptomus, kurie dažnai pasireiškia naujoms motinoms.

Puikus padėjėjas svorio metimo procese yra vaikščiojimas su kūdikiu.

Svorio netekimas maitinančiai mamai

Vaikščiojimas padeda kovoti su papildomais svarais. Geriau, jei tai bus žvalus vaikščiojimas, trunkantis apie valandą per dieną. Tuo pačiu metu neperkraukite savęs - viskas kaip maitinančia mama gali numesti svorio vykti palaipsniui.

  • Visa naudinga info žindyvėms metančioms svorį Kaip maitinančia mama gali numesti svorio.
  • Kodėl žindant norisi saldumynų Vitos Jurevičienės nuotr.
  • Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte? | MAMA ir vaikas
  • Svorio netekimas kaip pradėti
  • Numesti svorio maitinančiai motinai Navigacija tarp įrašų

Kiekvieną dieną rekomenduojama šiek tiek pailginti laiką sportuojant ir vaikštant. Sveika gyvensena Galvodami apie tai, kaip numesti svorio maitinančiai motinai, turite žinoti, kad jokiu būdu neleidžiama vartoti alkoholio ir tabako gaminių.

Jums gali patikti

Kadangi bet kokia mažiausia alkoholio ar nikotino dozė yra kenksminga kūdikiui. Rūkymas ir alkoholio vartojimas kenkia mamai ir kūdikiui. Vykdydami visus aukščiau išvardintus patarimus, padėsite greitai atstatyti svorį ir figūrą po gimdymo.